It's a new dawn, it's a new day, it's a new life for me


Sjukt härlig låt att börja dagen med!
 
Hur tidigt brukar ni gå upp? Jag har börjat gå upp mycket tidigare än vad jag egentligen behöver. Oftast vaknar jag 2,5h innan min buss går, snoozar i 20-35 minuter och går sen upp. Jag tycker om att ha mycket tid på mig på morgonen, det är hemskt att stressa! Jag vill ha tid att äta i lugn och ro, blogga, och fixa sminket in i det minsta. 
 
Hur lång tid tar ni på er på morgonen? Vad gör ni under den tiden?
 
 


Kommentarer
missle säger:

Jag är med och tävlar! :)

Svar: Fel inlägg!
Rebecka C

2013-12-05 | 10:59:25
Bloggadress: http://fames.se/missle
Julia säger:

Fett fin blogg du har! :-)

Svar: Åh tack!
Rebecka C

2013-12-05 | 14:37:32
Bloggadress: http://alfrida.blogg.se
Nora.M säger:

Är med! :)

2013-12-08 | 10:23:35



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback