Jag är igång igen!

Äntligen är helgen över! Det har varit så otroligt mycket att göra men också så otroligt kul!
Julfesten blev superlyckad och alla verkade ha roligt, jag och Rasmus gjorde en grym insats som värdpar! :D
   Teaterföreställningarna gick också bra, men jag är helt sjukt trött nu även om jag sov elva timmar inatt. Ska se Solsidan och får se hur länge jag är vaken efter det.
 
Fick en julkalender av mamma och pappa idag också, grymt glad haha. Och skitsamma om det är lite sent haha, hellre det än att inte ha någon alls - och nu fick jag ju dessutom trycka i mig åtta bitar choklad! ^^
 
Hur har er helg varit? 
 
 


Kommentarer
MATILDA säger:

söt kalender :D

2013-12-08 | 20:21:14
Bloggadress: http://matildays.forme.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback