Juridik, idrott och lite spagetti

Usch, veckorna före jul är definitivt inte kul, i alla fall om man går i skolan. Det enda man längtar efter är jullovet och det enda lärarna gör åt det är att lägga massa prov, förhör (och dessutom NP nästa vecka!!) de sista dagarna. Bajs.
   Jag har juridikprov på torsdag och idrottsutvärdering på fredag, som sagt NP nästa vecka, så den här kvällen, morgondagens lunchtimmar och onsdag+torsdag kväll kommer att gå åt till plugg. Så. Himla. Segt.
 
Nåja, jag ska laga spagetti idag så nåt bra finns det i alla fall att se fram emot.
 
 
Förresten lurade jag er lite imorse haha, jag har inte alls klippt mig! Ville mest se lite reaktioner. ;) Vad tycker ni? 
 


Kommentarer
Hilda säger:

Du skulle ha passat i det! Först när jag såg de tänkte ja ba "Shit! whatta surprise" ;)

Svar: Haha, tack! :)
Rebecka C

2013-12-05 | 18:45:43
Bloggadress: http://thesweetthingsinlife.blogg.se
mellab.blogg.se säger:

Fin blogg!

Svar: Tack! :)
Rebecka C

2013-12-10 | 20:48:59
Bloggadress: http://mellab.blogg.se/



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback