Klanthuvud

Jag är så himla klantig!! Åkte ju iväg med familjen för att kika på julskyltningen, tar upp kameran och ska knäppa några kort när jag märker att minneskortet inte är i. Så. Himla. Dum. Jag plockar ju ut kortet (och sätter det i datorn) när jag överför bilder till till exempel bloggen, och glömde alltså att sätta in det i kameran igen.
Åååhh, är alldeles arg på mig själv.
 
Ja ja. Vi gick och åt på restaurang sen, och jag beställde in världens godaste spaghetti ai frutti di mare. Smaklökarna ropade halleluja ett bra tag efteråt, haha, kan bara rekommendera den! Kan beställas på Sallys i Gamla Stan.
 
Lastgammal bild


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB säger:

sv: ja verkligen :) Synd att du glömde minneskortet, helsurt :/

Hoppas att du trots allt också hade en superbra start på december. Nu hoppas jag bara att den går riktigt snabbt.

2013-12-02 | 07:32:45
Bloggadress: http://lorissalovebomb.se
Friskey säger:

sv: ja men precis! Hur drygt som helst -.-

Så himla surt när man glömmer att sätta i minneskortet igen! Har hänt mig enstaka gånger också.. Inge kul alls när man är beredd att ta skitfina bilder lixom..

Svar: Jaa, det är fruktansvärt! Fanns så många fina fotolägen i stan :)
Rebecka C

2013-12-02 | 12:15:48
Bloggadress: http://friskey.horseworld.se
Stina Bunde säger:

Hej, vilken fin blogg du har!! Kolla gärna in min om du vill!!:) Kram

2013-12-02 | 17:58:01
Bloggadress: http://stinazh.blogg.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback