Pyssel

 
Jag kom i säng sjukt sent igår, eftersom jag satt och pysslade! Jag ska ju vara julvärdinna på en julfest imorgon kväll, och jag och min kompanjon (visst låter det ont?) behöver talkort. Så jag målade fina kort röda och limmade fast glitter och paljetter! Får se om jag laddar upp någon bild haha, men jag tyckte att de blev fina! :)
 
I övrigt kommer uppdateringen att vara låg; jag sover över hos Line inatt och imorgon är jag upptagen hela dagen. Jag har i alla fall fixat julkalendern så helt utan inlägg blir ni inte!
 
Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback