Entré: The Moustache Squad!

 
Jag är med i ett bloggcrew! Jag är otroligt taggad att få samarbeta med de här fantastiska tjejerna och hoppas att de känner likadant. Alla gillar att fota, blogga och sprida kärlek på internet så från och med nu kommer ni att få se mycket sånt, och samarbeten oss emellan! Jag kommer såklart inte ändra något i min blogg, förutom några länkar i min meny till brudarna, och så kanske det dyker upp en liten mustasch här och var i några inlägg.
 
Jag hoppas att ni kommer tycka det är lika roligt som jag gör! ♥
 
Klicka på bilderna för att komma till tjejernas bloggar! 
 
 


Kommentarer



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback