Sovmorgon

Vet ni vad som är riktigt irriterande? Jag har sovmorgon till kvart i tio varje fredag, eftersom jag inte läser engelska.
Och visst, det verkar ju jättenice, men problemet är att tack vare SL:s busstider måste jag åka till skolan redan 8:50, och vara framme fem över nio. Så nu sitter jag alltså i skolan, och har ingenting att göra, så tänkte slänga in ett litet inlägg.
 
Men nog klagat om dagens ilandsproblem, haha! Idag blir en bra dag, har jag bestämt :) Jag har rätt chill lektioner, jag har tagit upp kontakten med en fin människa igen och ikväll blir det tjejmiddag med Mikaela och Line! Vi ska äta tacos, titta på film och snacka. Kommer självklart lägga upp bilder!
 
Vad ska ni göra ikväll?
 


Kommentarer
HAIDISBLOG - säger:

Åh äntligen helg! :D Hoppas du har en bra fredag :* haha asså varje gång jag klicka in på din blogg blir jag sugen på marabou.. undra varför ^^

Svar: Heheheh ... meningen med min header hahah <3
Rebecka C

2013-11-15 | 12:26:19
Bloggadress: http://www.haidisblog.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback