Favoritprodukter Oktober månad

 
  1. Garnier Skin Renew Daily Moisture Lotion - min absoluta favoritfuktkräm! Garnier har grymma produkter, och den här är krämig, dryg och verkligen effektiv. Huden blir supermjuk och återfuktad; och hur grymt är det inte att den har SPF 28?! Solskydd är viktigt även nu på hösten, kom ihåg det!
  2. Color Club Nail Lacquer - ett nagellack i en helt underbar nyans (som egentligen är lite grönare än den ser ut att vara på bilden), som funkar till både fest och vardags, året om. En riktigt härlig, turkos nyans!
  3. Isadora Wake Up make-up foundation - jag har inte så mycket att säga om den här produkten, förutom att den är grym! En dryg foundation med ljusreflekterande pigment, som ger huden lyster och ett matt resultat. Medeltäckande och helt fantastisk. Läs min recension av den här!


Kommentarer
Kajsa säger:

Fint nagellack :)

2013-10-30 | 23:34:05
Bloggadress: http://kajsaochtuvas.blogg.se/
Sibba - 17årig mamma med en alternativ stil säger:

Måste testa krämen! Ser väldigt lockande ut :)

Svar: Den är otroligt bra, och luktar gott haha!
Rebecka C

2013-11-01 | 23:01:01
Bloggadress: http://sibba.blogg.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback