Första oktober tvåtusentretton

Helt galet hur fort det här året har gått! Det är redan oktober, snart kanelbullensdag! Perfekt att den ligger på en fredag också :)
Jag har sjukt kort skoldag idag, bara en ekonomiredovisning och sen får vi åka hem, skönt! Har dock övat alldeles för lite så stelt är bara en promille av hur det kommer bli framför klassen ... kommer sitta på bussen och repa haha!
 
Vad ska ni göra idag?
 
 Hittade den här bilden i ett gammalt datorarkiv, hur fin?? Den lilla blonda plutten här är jag ...


Kommentarer
Linnéa säger:

Visst var den tjusig - I love it <3

2013-10-01 | 08:39:18
Bloggadress: http://linnealiebig.blogg.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback