Gör din egen utredningsspray!

Kommer ni ihåg att jag köpte en spray för mitt hår för några veckor sedan? Jag tyckte den produkten var grym, men lite otymplig att ha med sig och använda. Så nu tänkte jag tipsa om hur man kan göra en sådan spray själv! Det enda man behöver är balsam, en sprayflaska och varmt vatten.
 
 
1. Du behöver ca 3msk balsam, som du lägger i sprayflaskan.
2. Värm vatten (det ska inte koka!!) och häll över balsamet.
3. Låt svalna, sen är det klart!
 
Spraya i schamponerat, fuktigt hår som ett leaveinbalsam, eller i ett tovigt hår för att lättare reda ut det! Häll över blandningen i små flaskor så är det också perfekt att ha med på resor och sleepovers!


Kommentarer
My Cecilia Olsson säger:

Bra tips!

2013-10-16 | 15:32:54
Bloggadress: http://mycecilia.blogg.se/
Silvia säger:

Så fin blogg. Kolla in på min blogg med. Ha en fortsatt underbar onsdag ;)

Svar: Tack!
Rebecka C

2013-10-16 | 19:56:07
Bloggadress: http://www.nattstad.se/SilviaS



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback