Grazette Crush 6: Pineapple Wonder Mask

 
Den här hårinpackningen är såå fantastisk! Formulan är underbart krämig, den luktar gott (kanske inte så mycket ananas, men ändå!) och får till och med mitt sönderfärgade, torra hår att bli mjukt, följsamt och glansigt! En liten klick räcker långt och det räcker med att ha i inpackningen i 60sek-5 min, allt beroende på hur lång tid du har över.
Enligt beskrivningen ska den förutom att vara hårstärkande, värme- och färgskyddande också ge volym, vilket jag tyvärr inte märker av - annars hade det varit en ren mirakelprodukt!
 
4/5 i betyg. Det som helt enkelt drar ner den ett poäng är att den inte håller precis vad den lovar, och doften är inte särskilt lik ananas. Men jag kommer definitivt att köpa den igen!


Kommentarer



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback