Hemmadag

konstnärligtjej_97
 

Den här helgen är så efterlängtad! Jag har längtat heeeela veckan efter fredag kväll, vi har haft två tunga prov, studiebesök och massor av bajstråkiga saker. Igår var jag på tjejmiddag, kom hem, såg Fight Club och somnade vid tvåtiden. Idag sov jag till elva och det ska bli så himla skönt att bara få koppla av i två dagar.
 
Tydligen är det någon medeltidsfestival i närheten idag som mamma och pappa ska på, hade varit kul men jag känner att jag har lite viktigare saker för mig. Typ fixa med bloggen (sista svars-delen ska upp!) och kolla på Netflix. Jag har lovat två klasskamrater att se Gladiator och Game of Thrones för att de ska se Fight Club respektive Breaking Bad, hehe, så det kommer ta upp hela min helg känns det som. Tror jag håller på att bli sjuk också, satans höst!
 
Kollar ni på Game of Thrones? Vad tycker ni?
Har ni sett Gladiator? Är den bra?


Kommentarer
Angelica säger:

Jag såg gladiator i typ åttan, vi såg den när vi läste historia. Och jag gillade den då iaf! ;)

2013-10-13 | 12:46:03
Bloggadress: http://lovebyagge.blogg.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback