(Lite för) tidig morgon

Godmorgon! 
Jag vet inte om jag råkade sätta klockan en timme tidigt eller vad som har hänt, men jag hade i alla fall sjukt god tid på mig idag! Det är en timme kvar tills jag ska gå, och är redan helt klar. Nåja, mer tid att blogga, och så kunde jag ta det lugnt hela morgonen! Till exempel hade jag på en äggvitemask (recept kommer upp om några timmar!) direkt när jag klev upp som extra avkoppling. Jag la också lite mer krut på min makeup idag, ni ska få tydliga bilder senare idag!
 
Jag tror att det är viktigt med såna här tidiga morgnar ibland, eller inte att de är tidiga men att man ger sig själv lite extra tid på morgonen. Många slänger bara på sig sitt smink, kastar i sig frukost och springer iväg till bussen, men jag tycker att det gör en så himla stor skillnad på resten av dagen om man kan sitta ner och ta det lugnt när man äter, byta outfit ett par gånger om man inte är nöjd och lägga sin makeup i lugn och ro. Även de som bara använder bassmink + mascara kan få ett mycket bättre resultat om de bara tar det lugnt!
 
Hur mycket tid brukar ni ge er själva på morgonen?
 
 Som sagt kommer det tydligare bilder under dagen!


Kommentarer
Bea säger:

Skönt med lite extratid på morgonen! :)

2013-10-21 | 14:36:33
Bloggadress: http://beatricenygren.blogg.se
Andrea säger:

Ditt hår matchar dina ögon så fint! :D
Du skulle nog också passa i rosa hår alt flerfärgat pastellhår. Men också i ljust blont!
Jättesöt är du iaf :)

Svar: Åh tack! Ska försöka bli blond under höstlovet då det är min naturliga hårfärg :)
Rebecka C

2013-10-23 | 01:05:28



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback