Svar från frågestunden! Om bloggen

 
Kan man följa din blogg på bloglovin'? Ja, det kan man! Här kan ni göra det. :) Jag finns även på instagram > citrusljus.
 
Vad fick dig att börja blogga? Oj, oj, oj. Tänker utgå från den här bloggen då jag haft typ tusen bloggar tidigare. Jag saknade helt enkelt att skriva, få kommentarer och dela med mig av mitt liv och skönhetstips :) Tycker dessutom väldigt mycket om att fota så det blev en kanal för det också :)
 
Hur många bloggar har du haft? Sjukt många! Exklusive den här har jag nog haft fem, sex stycken privata, tre skönhetsbloggar och en som innehöll både och. Det här är dock den mest seriösa hittills! :)
 
Hur länge har du bloggat? Min första blogg startade jag nog upp nån gång i femman eller sexan. Citrusljus skapades den tredje september det här året!
 
Vilka bloggar läser du? Kissies, Kinderbella, Miixx, Linn Ahlborgs, Egoinas, EpicFaiil, Viras, Fckingcrazy, LovebyAgge, Keelas, Kenzas, Svenska Bloggares, Blondinbellas, Lorissa Lovebombs, Beleza, Linda Hallbergs och I Make You Smile. I den ordningen, haha! Jag tittar också in på alla mina kommenterares bloggar! Kul att se vilka som läser min blogg :D
 
Hur kändes det att bli utvald till veckans blogg hos Moa (EpicFaiil.se)? Ååh, det var så grymt kul!! Jag blev helt överlycklig när jag såg det, haha. Moa har en grym blogg och jag är sjukt stolt över att hon gillar den så pass mycket att hon vill visa upp den i sin blogg :) Att statistiken ökat är såklart också ett stort plus!
 
Vilken blogg är din favorit? Moas! Beleza har många bra tips också :)
 
Hur många läsare har du ungefär per dag? Mellan 200-300 unika besökare och 300-500 sidvisningar :)
 
De andra delarna kommer upp under veckan så fortsätt att titta in! I sista delen kommer också alla länkar upp.


Kommentarer



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback