Svar från frågestunden! Personligt (1)

 
 
Vilka är dina favorittv-serier? Hmm ... jag älskar Breaking Bad, Lie to me och Pretty Little Liars! Har också kollat en del på (nya) Doctor Who!
 
Hur gammal är du? 16 år! Jag fyller 17 i mars :)
 
Bästa vän? Har flera. Mikaela, Fanny, Johanna och Hanna.
 
Har du några husdjur? Nej. För några veckor sedan var jag tvungen att säga adjö till min älskade vän Pelle, som jag haft i mer än 7 år. Du är saknad, raring. ♥ 
 
 
 
Skulle du vilja ha något husdjur? När jag flyttar hemifrån. Just nu har jag faktiskt inte riktigt tid. Fler kaniner (holländare) kommer det troligtvis att bli, och så kommer jag att ha en basset!
 
Favoritgodis? Sockerbitar! Ni vet såna där halvhårda, vita sockerskumfyrkanter.
 
Katt eller hund? Svårt att välja! Måste nog ta katt ändå, haha.
 
Hund eller häst? Hund, utan tvekan.
 
Går du på någon sport? Nej.
 
Om du skulle vinna 1 miljon kronor, vad skulle du gjort för pengarna? Jag hade gått en utbildning för att bli makeupartist, jag hade lagt undan pengar till ett körkort och så hade jag köpt en ny mobil. Hade nog skänkt en del till Barncancerfonden ... och sen hade massa lagts på en ny skolväska, kläder, smink, frozen yoghurt och massa annat strunt! Och så hade jag snytit mig i en femhundring, bara för att.
 
 
Vilken gymnasielinje går du på? Är linjen kul? Jag går ekonomi marknadsföring (ekonomi ekonomi) på Värmdö gymnasium. Jag är sjukt glad att jag valde den linjen då känner att jag verkligen har hittat rätt. Även klassen är grym och jag känner på mig att det här kan bli de tre bästa åren i mitt liv!
 
Vilken är din favoritårstid? Våren, för att jag fyller år då och för att värmen kommer tillbaka, eller sommaren, för då är det varmt och skönt och sommarlov :)
 
Kan du berätta om ett pinsamt minne? Finns att läsa [ här ] !
 
Har du några syskon? Vad heter de? Yes. Michael, Stefan & Ingela. De två första bor i Skåne, Ingela i Los Angeles!
 
Favoritartist/-band? Nirvana! Annars Avenged Sevenfold :)
 
Säg en film som ger dig riktigt starka känslor? Åh, jag är en så känslosam att jag gråter till typ allt. Monsters, Inc., till exempel. Ser den åtminstone en gång i månaden, kan varenda replik, men gråter ändå varenda jävla gång.
 
 


Kommentarer
mirre säger:

Gråter med av Monsters Inc, så underbar!

Svar: Favoritfim nr 1 <3
Rebecka C

2013-10-09 | 23:55:56
Bloggadress: http://twinkipinki.blogg.se
Eriiza säger:

Har sådana ögonskuggspaletter, köpte dem på tradera för bara 150kr, här finns fler om du vill ha:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?header=true&search=%C3%B6gonskuggor%20120

Behöver mycket olika typer av smink när jag åker runt och filmar,
så den är allt praktisk. =)

Svar: Åh men vad nice! Har dock inga pengar för tillfället :(
Rebecka C

2013-10-12 | 16:44:21
Bloggadress: http://eriiza.webblogg.se/



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback