Take from me this golden burden

Godmorgon! 
Eftersom jag var ledig igår kändes det som måndag när jag vaknade idag - inget vidare! Luggen ville inte samarbeta, och dessutom blev mitt bassmink helt fucked up så behövde göra om det, men jag kompenserades genom att bli bra på bild! Alltid något, haha.
Jag har en sjukt seg dag idag med en 1,5h håltimme, världens längsta lunch och sista lektionen slutar inte förrän 16:15. Får se om jag ens orkar ta mig till ungdomsgården efteråt, kanske bara drar hem och ser något avsnitt av Dexter ... jag är inne på säsong två nu och det är så spännande!
 
Hur ser er måndag onsdag ut?
 


Kommentarer
Sofie Selling säger:

sv; åh vilken tur!
jaa fick tillbaks min med :)

2013-10-16 | 09:29:18
Bloggadress: http://sofieselling.blogg.se/
zentla säger:

Du har säker hört detta förut men du är väldigt lik Jennifer Lawrence :D

Svar: Haha ja :) Tar det som en grym komplimang! :D
Rebecka C

2013-10-17 | 08:32:43
Bloggadress: http://zentlas.blogg.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback