20130917

Tro mig, jag hade ambitionen att blogga idag. Gick bara i skolan 10:15-11:45 så innan jag drog hemifrån tänkte jag, "äh, kan lika gärna slänga upp ett inlägg när jag kommer hem" istället för att blogga då. Dumt! När jag kom slog jag på Netflix, kollade ett avsnitt av Doctor Who, fixade och åt nudlar, kollade på några fler avsnitt och när mamma kom hem vid halv sex hade jag somnat framför tv:n, haha!
Sorry för det.

 
Var det något särskilt som hände i mitten av december? Gillar folk Lucia lite extra? Julafton kanske?
Nåt måste det i alla fall vara med tanke på HUR MÅNGA MÄNNISKOR SOM FYLLER ÅR IDAG, nio månader senare. Seriöst.
Mikaela, som jag skrev om här, fyller år idag. Så gör även en snubbe jag spelat teater med. Och två tjejer ur andra teatergrupper på Ormteatern. Och Jacqueline, i min nya klass. Och Marco, också från nya klassen.
Vad. Fan. Är i alla fall glad att jag bara är tillräckligt nära vän för att köpa present med två av dem, haha, det hade blivit dyrt annars ...
 
När fyller ni år?
 
 Jag saknar sommaren ...


Kommentarer
Karin säger:

Jag fyller år den 17Maj :)

Svar: Grattis i förskott, haha!
Rebecka C

2013-09-17 | 20:54:29
Angelica säger:

Haha!! mikaela "gjordes" iallafall på julafton. Om du vill anteckna liksom :P

Svar: hahahahah men ew. Vill inte ens veta hur du vet ... :P
Rebecka C

2013-09-18 | 19:54:30
Bloggadress: http://lovebyagge.blogg.se
Angelica säger:

sv: haha va inte hemma då, så tro inget sånt :P

Svar: Hahaha, fortfarande ...
Rebecka C

2013-09-18 | 22:07:32
Bloggadress: http://lovebyagge.blogg.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback