Colorful feathers

Idag har jag fått så jäkla mycket gjort! Det blev inte alls en chilldag som jag hade planerat, haha. Först drog jag med familjen till Lissma och kollade runt på typ Sveriges största loppis, sen åkte vi vidare till centrum och sist till EuroStore. Jag har köpt supermycket till på tisdag när vi har insparksfest! Det är djungeltema och pris för bästa utklädnad, så det är klart att jag ska satsa haha!
Kommer inte att visa mer än några sneak peeks förrän på tisdag efter festen, men ni kanske kan gissa vad jag ska vara? ;)
 
 
Jag ska btw fixa ny design så ni kan få se bilderna i sin rättvisa storlek. Så himla tråkigt med standardmallar men jag har inte haft tid!


Kommentarer
Malin "Pinkpiercing" Johansson säger:

*svar:* Åh tack så himla jättemkt! :D
Vad görs? :)

2013-09-08 | 16:22:44
Bloggadress: http://pinkpiercings.se/



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback