Misty morning

Dagens makeup.
 
Hur trist är inte vädret?! Jag blir alldeles deprimerad av att se ut, blir alltid så på hösten! Måste köpa D-vitamin i tablettform eller något hahah, hatar höstdepression!
Går lång dag idag från 8.30 till typ 16.15 vilket suger, har åtminstone lång lunch så kan dra iväg och kanske kolla i MUS nya butik i stan! Eller ja, MUS och MUS, men där hade de ett event för några veckor sen som jag missade!
 
Det kommer att komma upp bild på hur jag såg ut igår (jag vann pris för bästa utklädnad!!) så stay tuned!


Kommentarer
LITZIUMWORLD / alternativ norrländska säger:

snygg hårfärg!

/Bat kisses ^V^

2013-09-11 | 15:53:14
Bloggadress: http://litziumworld.blogg.se
Cecilia | Hårdrockande feminist säger:

Fint :)

2013-09-11 | 20:50:38
Bloggadress: http://calatalo.blogg.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback