Poängjakt

Vaknade supertidigt idag, men lyckades somna om ett par gånger så gick inte upp förrän strax innan elva. Superskönt! Började dagen med nutellafrukost och kollar just nu på Fear Factor. Vet inte om jag försöker lugna mig inför dagens poängjakt - vad tvåorna än får oss att göra finns det värre saker - men det är sjukt underhållande i alla fall. Älskar att se andra plågas, hahah.
 
Sminket idag är typ det mest naturliga jag haft på huuur länge som helst; brukar alltid ta lite extra ögonskugga eller eyeliner. Idag satsade jag dock på praktiskt snarare än snyggt! Körde på något mer ögonbrynsvax än jag brukar, och både eyelinern och mascaran är vattenfast. Man vet aldrig vad man kan råka ut för under en nollning haha!
 
Har ni blivit nollade/nollat än? Berätta!
 
Vacker osv

 


Kommentarer
Mira säger:

Söt du är!

2013-09-07 | 12:24:11
Bloggadress: http://www.mirazlife.blogg.se
LORISSA LOVEBOMB säger:

sv; haha, nej, inga barn för oss! Kanske så småningom, men just nu är vi båda inställda på att vara barnlösa :)

2013-09-07 | 12:45:42
Bloggadress: http://lorissalovebomb.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback