Torsdag

Idag börjar Calle Flygare!! Jag är astaggad på att börja spela teater igen; dessutom på en helt ny skola med helt nya människor! Jag har såå höga förväntningar hahah så vi får väl se om de uppfylls ikväll ... ;)
 
Jag var helt igentäppt i näsan imorse när jag vaknade, kunde knappt andas och det är typ kvar än. Jag hoppas verkligen inte att min förkylning är påväg tillbaka! Det skulle vara så himla typiskt. Vi har ett stort prov imorgon och åtminstone ett till nästa vecka. Segt. Nåja, vi har det faktiskt rätt lugnt just nu så ska inte klaga, har ju bara kommit in på fjärde veckan i gymnasiet!
 
Blev förresten med lugg igår, lite spontant sådär. Den är fortfarande lite skev och måste anpassas en aning, men vad tycks? :)
 
 


Kommentarer
Evve-Normal is boing! säger:

Måste bara säga att jag älskar ditt hår, sjukt coolt :DD

2013-09-12 | 19:53:03
Bloggadress: http://evvesliv.blogg.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback