26 dagar - Mitt motto

Dag 1 - Presentation
Dag 2 - Min klass/skola
Dag 3 - Mina fritidsintressen
Dag 4 - Såhär ser jag på mig själv
Dag 5 - Mina morgonrutiner
Dag 6 - Ett pinsamt minne
Dag 7 - 10 saker jag tycker om
Dag 8 - Topp tre skönhetsprodukter
Dag 9 - Fyra bilder som inspirerar mig
Dag 10 - Mitt motto
Dag 11 - Min sminkrutin
Dag 12 - Mina bästa vänner
Dag 13 - En favoritoutfit
Dag 14 - Någon jag vill byta liv med för en dag
Dag 15 - Tre foton jag tagit
Dag 16 - Det här drömmer jag om
Dag 17 - Min favoritlåt
Dag 18 - 10 saker du inte visste om mig
Dag 19 - Betydelsen av mitt bloggnamn
Dag 20 - Mina bästa skönhetstips
Dag 21 - Min tro
Dag 22 - Mitt favoritband/min favoritartist
Dag 23 - Om jag hade en miljon kronor ...
Dag 24 - Något jag ser fram emot
Dag 25 - Några gamla bilder på mig
Dag 26 - En dag ur mitt liv i bilder

Jag har ingen kort, slagkraftig mening som motto (tro mig, jag har försökt hitta ett men allt låter så falskt och klyschigt hahah) men jag lever efter målet att jag ska kunna göra vad jag vill, klä mig hur jag vill, sminka mig hur jag vill en dag utan att bry mig alls om vad andra kanske kan tycka eller inte tycka. Mitt självförtroende har blivit sjukt mycket bättre det här året (sen jag färgade håret sista december 2012 och fr.o.m. då gick över till lite mer alternativ stil), men jag har fortfarande en liten bit kvar! Kan dock hantera blickar på t.ex. bussar, tunnelbanor, stan etc när folk glor på mitt hår; antingen glor jag tillbaka på dem, eller så hälsar jag eller så berättar jag för min kompis (om någon är med dvs hahah) hur störigt det är med folk som glor. Då skäms de :)
 
Gör precis vad fan du vill (sålänge det inte är olagligt eller elakt!!) och gör det framför alla haters.
 
Det är väl mitt motto, kan man säga. Vad är ditt motto?
 


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB säger:

jag tycker ditt motto är superbra :)

2013-09-13 | 17:53:42
Bloggadress: http://lorissalovebomb.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback