24 timmars vakenhet

Är ni vakna? Det är jag, haha. Jag har bestämt mig för att vara uppe hela natten (dvs fram till typ 12 på dan) för att kunna sova på planet till Kalifornien. Jag har flugit sjukt många gånger förut, men jag kan verkligen inte sova på långdistansplan om jag inte är supersupertrött! Superkonstigt, men jaja. Nu är jag istället vaken i drygt 24h för att kunna sova!
 
Vi firade ju julafton igår också, den 22a! Öppnade lite paket från olika släktingar och varandra; vi orkar inte släpa med dem till Los Angeles, haha.
   Jag fick ett par böcker, lite cupcakesböcker och annat smått och gott, och så en massa pengar av min farmor! 100 dollar, sjukt mycket pengar! Det är ca 660SEK med dagens valutakurs ... kommer verkligen ha användning för dem. :)
 
Vad önskar ni er i julklapp?
 


Kommentarer
Karin säger:

Jag kan inte sova på plan alls så till slut somnar jag av utmattning. Bra tips att vara vaken innan man reser! Jag önskar mig viktorianska klänningar och en klänning från 1860 bland annat. Jag aldrig klänningarna men man kan ju alltid önska:)

Svar: Det är det julen är till för - önskningar som går i uppfyllelse! Hoppas att du får någon klänning :D
Rebecka C

2013-12-23 | 11:58:16



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback