Julbord och migränanfall

Ett järnband som spänns runt hela huvudet, och dras åt lite, lite varje minut. Skallen känns som att den ska implodera, det är en helt annan smärta än vanlig huvudvärk. Samtidigt mår jag illa, kan knappt röra mig för att jag är yr och tror att jag ska spy, och minsta ljusförändring gör att det spränger i huvudet. Det känns som att man är Mufasa under alla gnuer i Lejonkungen, typ.
 
Migrän.
 
Fyfan vad jag hatar det. Jag fick i alla fall ett migränanfall igår efter att vi varit på julbord, och gick och la mig vid nio. Somnade vid tio, sov en timme och vaknade huvudvärksfri och pigg. Så jobbigt! Låg i alla fall och kikade med en fin liten människa (eller, hen är inte så liten, haha) och somnade om igen vid halv två. Idag ska jag nog förbi bibblan och låna böcker till LA-resan, och spela Sims. Jag är så sugen!!
 
Självklart kommer det också att komma upp två julkalenderluckor idag, eftersom jag missade gårdagens!
 


Kommentarer
Emelie säger:

Usch! Har aldrig haft migrän själv, men känner folk som har det och de säger att det är ett helvete :(

Svar: Ja, var glad att du klarat dig!!
Rebecka C

2013-12-21 | 13:47:50
Bloggadress: http://nattstad.se/bymelli
Ronja Holmström säger:

Vad fin du är!

Svar: Tack!
Rebecka C

2013-12-21 | 20:08:49
Bloggadress: http://ronjaholmstrom.blogg.se/



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback