Juldagen

Hade ni någon snö under jul? Det hade inte jag, haha! Jag har gått runt i tunna shorts och tröja utan att frysa ett dugg. Några köttbullar har det inte heller blivit; vi åt vanliga köttbitar den 24e och kryddig korv idag haha (här är det fortfarande den 25e!)! Julklappar har vi dock öppnat, jag kommer att visa vad jag fick senare!
 
Lite jul blev det i alla fall, med en cupcakestårta i form av en julblomma. Fy satan vad sött det var! Allt det röda och vita och gröna är kompakt cupcakefrosting gjorde på socker och philadelphiaost. Jag orkade äta en muffin ...
 
Hade ni en bra jul?
 
 


Kommentarer



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback