Utmanad!

Jag blev utmanad av Moa att svara på 11 st frågor! Here it goes.
 
1. Favoritårstid? Bästa med den årstiden? Sommaren! Bara att kunna gå ut utan jacka, liksom. Annars våren, eftersom jag fyller år hehe c:
 
2. Vem är din/a förebilder? Moa Thun är grym! Och en tjej jag gick i samma klass som sjuan - nian. Alltid glad och trevlig och vettig, så skulle jag också vilja vara.
 
3. Om du blev strandad på en öde ö och bara fick ha 3 saker med dig, vad skulle det vara? Inga elektroniska saker!! Varför inget elektroniskt? Jag hade ju valt en satellit, gps och dator. Menmen. Kniv, nåt att göra eld med och så jävla mycket mat jag kunde.
 
4. Tänker du ha några nyårslöften? Om ja, vad? Skaffa pojkvän. Bli nöjd med livet, haha. Nejmen, bli mer positiv till grejer helt enkelt. :)
 
5. Vad gillar du bäst med dig själv? Utseende; mina ögon eller mina ben. Personlighet; jag är väldigt öppen och ärlig. Kan dock vara negativt också, haha.
 
6. Favoritplagg ur din garderob? Visa gärna bild.
 
 Har ingen bättre bild på tröjan eftersom jag är i LA haha ..
 
7. Plattat eller lockat hår? Neither. Gör typ inget med mitt hår. Men plattat med volym kanske? Eller mjuka lockar?
 
8. Snyggaste kill- & tjejkändisen? Brad Pitt, tjejkändis vet jag helt ärligt inte.
 
9. Om du var kille för en dag, vad skulle du gjort? Runka, ragga, knulla, kissa, sitta bredbent på tunnelbanan.
 
10. Bästa låten ever? Länka gärna. http://citrusljus.blogg.se/category/musik.html
 
11. One Direction eller Justin Bieber? Usch.
 
 
Jag har inte 11 bloggare att utmana haha (vilket man ska). Men jag utmanar LorissaSandraCookie och Maja med de här 11 frågorna:
 
1. Vilket sminkmärke använder du dig oftast av?
2. Hur ofta går du utan smink?
3. Vad är viktigast enligt dig, när det gäller smink? Foundation, ögonbryn, mascara osv.
4. Om du bara fick använda 3 skönhetsprodukter i resten av ditt liv, vilka hade det varit?
5. Läser du några sminkbloggar? Vilka?
6. Hur gammal var du när du började sminka dig?
7. Bästa skönhetstipset? (du får inte svara sömn eller mycket vatten eller leende, hehe)
8. Bästa smink-/skönhetsköpet du gjort? Varför?
9. Sämsta smink-/skönhetsköpet du gjort? Varför?
10. Hur mycket (i kr) lägger du på smink varje månad?
11. Bild på hur du sminkar dig till vardags?


Kommentarer



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback