MAC Cosmetics

 
Visste ni att jag inte äger en enda MAC-produkt? Det känns som att i princip alla skönhetsintresserade (inte minst bloggare!) äger åtminstone en eller två produkter från det världskända märket, men inte jag. Jag har helt enkelt inte haft något större behov (eller plånbok) att lägga ut 300-400kr på något jag kan få för 150kr, som t.ex. en foundation. Jag har helt enkelt inte råd ifall jag skulle fastna för det, haha!
 
Men i alla fall, jag har bestämt mig för att köpa något från MAC när jag åker till USA, men något som jag kan använda över en längre period än till exempel en foundation. Ögonskuggor har jag så det räcker, och läppstift/bassmink kan jag köpa av någon annan. Jag hade snarare tänkt mig något mer djupgående, som ett serum, en skrubb eller någon vårdande hudkräm. Har ni några tips eller förslag?
 
Bomba gärna med idéer, vill så gärna testa något från detta überhyllade märke!


Kommentarer
Felicia [14år och rullstolsbunden] säger:

Sv; Nikotin :)

2013-11-14 | 14:57:00
Bloggadress: http://misswheelchair.blogg.se
Evelinasfina skönhetsblogg säger:

Åh jag älskar Mac :) HAr bloggat om deras Mineralize skinfinish på min blogg och de är riktigt bra :)

2013-11-16 | 13:25:05
Bloggadress: http://evelinasfina.se
E säger:

Köp en Paint pot i färgen Painterly!! Det gjorde jag när jag var i usa för flera år sedan. Min tog precis slut men har fungerat som ögonskuggeprimer i flera år!

Svar: Tack för tipset!!
Rebecka C

2013-11-19 | 08:39:12



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback