Tack för inspirationen!

 Höstigt
 
Godmorgon! ♥
 
Har ni haft en bra morgon? Jag vaknade relativt pigg idag, men somnade också tidigt igår! Sprang nämligen igår, inte särskilt långt, men slog rekord genom att inte stanna under hela turen. Jag blev faktiskt inspirerad av någon av er (minns inte precis vem tyvärr!), spännande va? Jag går alltid in på era bloggar när ni kommenterar, och någon av er hade lagt upp ett kort litet inlägg om att ni varit ute och sprungit/tränat, och det kickade verkligen igång mig! Supertaggad drog jag fort på mig springbyxor, vantar och reflexer och stack ut, och måste säga att det var riktigt skönt! Ska nog försöka få igång nån typ av träning ...
 
Hursomhelst tyckte jag att det var kul att det var någon av er, mina fina läsare, som fick ut mig! Tänk att ett litet inlägg kan inspirera så. :)
 
Har jag inspirerat er någon gång?


Kommentarer



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback