26 dagar - Om jag hade en miljon kronor ...

Dag 1 - Presentation
Dag 2 - Min klass/skola
Dag 3 - Mina fritidsintressen
Dag 4 - Såhär ser jag på mig själv
Dag 5 - Mina morgonrutiner
Dag 6 - Ett pinsamt minne
Dag 7 - 10 saker jag tycker om
Dag 8 - Topp tre skönhetsprodukter
Dag 9 - Fyra bilder som inspirerar mig
Dag 10 - Mitt motto
Dag 11 - Min sminkrutin
Dag 12 - Mina bästa vänner
Dag 13 - En favoritoutfit
Dag 14 - Någon jag vill byta liv med för en dag
Dag 15 - Tre foton jag tagit
Dag 16 - Det här drömmer jag om
Dag 17 - Min favoritlåt
Dag 18 - 10 saker du inte visste om mig
Dag 19 - Betydelsen av mitt bloggnamn
Dag 20 - Mina bästa skönhetstips
Dag 21 - Min tro
Dag 22 - Mitt favoritband/min favoritartist
Dag 23 - Om jag hade en miljon kronor ...
Dag 24 - Något jag ser fram emot
Dag 25 - Några gamla bilder på mig
Dag 26 - En dag ur mitt liv i bilder

...hade jag köpt så otroligt mycket småsaker. Det låter hemskt, men sant. Först och främst hade jag köpt en ny mobil, nu när min gamla är borttappad. En Samsung Galaxy S4, tror jag. Den verkar sjukt bra och Android går helt klart före både iOs och Windows.
Sedan hade jag kanske köpt en ny systemkamera. Visst, min funkar, men det finns bättre, nyare modeller och tillsammans med ett vidvinkel- och ett makroobjektiv hade jag utvecklat mina fotokunskaper såå mycket.
Ett par hundra hade spenderats på frozen yoghurt-stället i Haninge Centrum, sjukt nice.
 
 
KLÄDER hade också köpts. Och smink. Tänk att bara kunna gå in i en affär och köpa vad man vill utan att tänka på priserna. Måste göra det någon gång i mitt liv, alltså.
Okej, hur mycket har jag gjort av med nu? Typ, 40 000kr? Alltså har jag 960 000 kronor kvar haha. Det hade blivit ytterligare några froyoskålar, och sen hade det nog sparats. Ett par, femton tusen till USA (skulle hitta så jäkla mycket hahah) i december, en del till körkort om tre år, resten för "sämre tider", typ, när jag behöver.
Ni vet, godis och sånt.
 
Vad hade ni gjort med en miljon kronor?


Kommentarer



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback