26 dagar - Topp tre skönhetsprodukter

Dag 1 - Presentation
Dag 2 - Min klass/skola
Dag 3 - Mina fritidsintressen
Dag 4 - Såhär ser jag på mig själv
Dag 5 - Mina morgonrutiner
Dag 6 - Ett pinsamt minne
Dag 7 - 10 saker jag tycker om
Dag 8 - Topp tre skönhetsprodukter
Dag 9 - Fyra bilder som inspirerar mig
Dag 10 - Mitt motto
Dag 11 - Min sminkrutin
Dag 12 - Mina bästa vänner
Dag 13 - En favoritoutfit
Dag 14 - Någon jag vill byta liv med för en dag
Dag 15 - Tre foton jag tagit
Dag 16 - Det här drömmer jag om
Dag 17 - Min favoritlåt
Dag 18 - 10 saker du inte visste om mig
Dag 19 - Betydelsen av mitt bloggnamn
Dag 20 - Mina bästa skönhetstips
Dag 21 - Min tro
Dag 22 - Mitt favoritband/min favoritartist
Dag 23 - Om jag hade en miljon kronor ...
Dag 24 - Något jag ser fram emot
Dag 25 - Några gamla bilder på mig
Dag 26 - En dag ur mitt liv i bilder

 
Topp tre skönhetsprodukter skulle verkligen vara helt omöjligt att välja ut, så jag tar helt enkelt tre av mina mest använda produkter! Skulle aldrig gå en dag utan dessa :)
 
 
CoverAll-pudret kommer från ett av mina favoritmärken Wet n Wild och är såå bra! Det är semitäckande, ger en riktig sammetskänsla och glider lätt på huden. En ask räcker länge också, och får plats i en liten neccessär (hur stavas det egentligen?!) i handväskan. Kostar runt 60-70kr och hittas på bl.a. Ica.
 
Den här ögonlocksprimern från mitt andra favoritmärke när det gäller skönhet, Eyes Lips Face, läggs på innan ögonskugga, eyeliner eller puder på ögonlocket. Det tar fram färger bättre, hjälper sminket sitta hela dagen och förhindrar även att det lägger sig i veckan. Jag gav 1 dollar per tub på Wal-Mart i USA men kan beställas för 1 pund på deras brittiska hemsida!
 
En fantastisk skönhetsprodukt - i tablettform! Jag har alltid haft problem med sköra naglar som skivar sig och går av och det klassiska "mitt hår växer sig aldrig längre än till tuttarna"-problemet, men inte nu längre! 3 av de här tabletterna tas om dagen i samband med måltid och de fungerar verkligen! Mina naglar har aldrig varit så långa haha, och hade jag inte varit så slarvig med min dosering hade de varit ännu längre! Priset ligger på strax under på 40kr för 150 tabletter på t.ex. Coop.
 
Har ni några favoritprodukter på ert sminkbord?


Kommentarer
Angelica säger:

Min favoritprodukt på sminkbordet är lätt min foundationborste från make up store! Älskar den så sjukt mycket! Annars så är det min eyeliner! :)

sv: första start för agilityklassen large ( som jag tävlar) är ca 13:10, hoppklassens första start large är ca 15:10, och det är på söndag. :)

Svar: Meeen då kan inte jag ju!! Vad trist :( Taggade verkligen för att se det, haha!
Rebecka C

2013-09-12 | 00:00:12
Bloggadress: http://lovebyagge.blogg.se
Angelica säger:

sv: åh va synd :/ men kommer säkert fler gånger!:)det brukar oftast va på förmiddagen, men nu skulle de tydligen bara ha small och medium då..

Svar: Får hoppas att jag kan någon annan gång då! Tänkte mest passa på nu eftersom jag ändå bor i Haninge liksom :) Se till att skriva på bloggen eller påminna Mikaela nästa gång, hahah!
Rebecka C

2013-09-12 | 00:13:55
Bloggadress: http://lovebyagge.blogg.se
Elli säger:

Ska köpa silica direkt!! :)

Säljer en skinnjacka med nitar. Bifogar en länk




✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback