Efter många resor hit, många resor dit

 
 
Äntligen är den min!! Jag har flängt runt så himla mycket idag bara för att få tag på de här 1120 grammen av lycka.
Först och främst var jag extremt duktig igår och flyttade över skolgrejer till en annan, större väska än min lilla Don Donna jag vanligtvis har. Plånbok, paraply, nycklar, you name it.
När jag sen, imorse, åkte till skolan satt jag bara och tänkte på datorn haha, och var supertaggad. Mötte en kompis, vi snackade lite och hon nämner avtalet. Det där lilla, enkla, JÄVLA avtalet man måste ha med sig för att få en dator. Och vart tror ni mitt avtal låg? JA INTE I VÄSKAN I ALLA FALL. Av alla tusen grejer man kan lägga över i en väska var det det enda jag inte hade med mig.
Lyckades få tag på en av datorkillarna, deala lite, och fick sen sätta mig på bussen och åka hem igen. Leta upp avtalet, äta lite lunch (hann se nåt avsnitt av Modern Family på Netflix as well), åka tillbaka till skolan och till slut få min dator. För att sedan åka hem igen. Värt!
 
Jag har alltså spenderat över 2,5h på buss och tunnelbana idag, bara för att få tag på en tunn liten Toshibadator. Värt det? Oh ja.
 
Vad har ni gjort idag?


Kommentarer



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback