Grave Encounters

Har precis sett skräckisen Grave Encounters efter rekommendationer av Line och massa andra människor ute på nätet, och den var helt okej! Jag hypeade innan och blev övertänd så var lite mer skakis än vad som var nödvändigt haha, den var inte riktigt lika bra som alla säger. Men definitivt inget tidsslöseri! Dock är den i stil med Paranormal Activity-filmerna, dvs saker flyger, spöken man knappt ser osv, och med såna filmer känner jag lite "har man sett en har man sett alla", det finns liksom inte så mycket nytt att göra. Men gillar man såna filmer är den absolut sevärd!

 
Imorgon vill jag spendera dagen i sängen med The Sims 3 (sjukt längesen jag spelade!) men så kommer det nog inte bli ... jag är inte helt klar med mitt rum och tja, matten skulle inte må dåligt av att räknas. Kanske får jag tid imorgon kväll, annars får jag vänta tills vi fått våra datorer från skolan. De ska komma nu i veckan, och jag är taggad! Har läst lite recensioner och den verkar definitivt bra! Dock inget för spelande men ska fabriksåterställa min "gamla" och ha den bara till Sims!
 
Gillar ni skräckisar?
 
 Min lugg har tunnats ut något oerhört jämfört med när jag hade lila hår ... börja aldrig bleka håret! Haha.


Kommentarer



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback