Jag skulle valt hum-flum

JAG ORKAR INTE MED GYMNASIET OCH DESS PLUGG.
 
Jag har liksom aldrig behövt "vardagsplugga", bara inför större prov och så, och nu har jag liksom åtminstone ett läxförhör i veckan, jag hade franskaprov i fredags, matteprov idag, ekonomiredovisning och uppsatsinlämning imorgon. Hur fan ska man ha tid till annat?! Typ bloggen, vänner, livet?!
 
Okej, jag kanske överdriver lite. Men fortfarande, jag ångrar att jag valde en linje med två mattekurser på ett år.
 
Vad går/gick ni för linje på gymnasiet?
 
 


Kommentarer
alice säger:

Hej!
Skulle inte du kunna beskriva lite olika smink? T.ex concealer, foundation och vad man har de till och i vilken ordning? Sen så har jag ganska mycket finnar, vet du något bra och billigt smink som täcker det bra? Snälla gör ett inlägg om det, skulle vara supertacksamt!! :)

Svar: Absolut! Ska försöka fixa ett sånt imorgon :)
Rebecka C

2013-09-30 | 22:33:51
Neta säger:

Jag läste Barn och fritid på gymnasiet! Gymnasiet var rena barnleken om man jämför med högskolan som jag läser på nu! :)

Svar: Höhöhö, BARN-leken ... bra humor hära. Men förstår dig, jag ångestar typ redan för universitetet hahah xc
Rebecka C

2013-10-01 | 21:31:15
Bloggadress: http://neta.webblogg.se
Neta säger:

Haha jo det är en rätt slapp linje, men utmärkt för mig som pluggar till förskollärare. :) Dock tror jag tyvärr att ingen linje på gymnasiet mäter sig med jobbighet som högskola/universitet, men det tar någon vecka så är man inne i det, så ångest behöver du nog inte ha! ;)

Svar: Okej, skönt att höra haha! :)
Rebecka C

2013-10-01 | 22:40:52
Bloggadress: http://neta.webblogg.se
Annelie säger:

Jag gick Medie- och Eventteknik och tog studenten 2008..
Tyckte gymnasiet var "huuuuuuur jobbigt som helst" men i dagsläget skulle jag göra VAD SOM HELST för att gå på gymnasiet (dock en annan linje) och ha sovmorgon (tro mig.. Börja 8.35 ÄR sovmorgon då jag oftast börjar 6.00 i dagsläget.. -.- om jag inte jobbar eftermiddag eller natt..)

Svar: Usch då! Kanske ska njuta lite mer, hahah ...
Rebecka C

2013-10-02 | 15:56:47



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback