Lots and lots and lots to do

Det här kommer bli en så jäkla tråkig helg! Har sjukt mycket okul, seriöst stuff att göra, typ städa mitt rum, laga mat och plugga. Jag har alltid kunnat lalla mig igenom skolan, klarat mig på att läsa lite inför större prov, så det är först nu i gymnasiet verkligheten kommit ikapp mig. Varje dag börjar vi på ett nytt avsnitt i matten och det går helt sjukt fort! Orkar inte med att vi dessutom ska läsa Ma2b redan nästa termin också ... Usch!
Nåväl, Hanna kommer förbi på söndag och då ska vi färga rosa dipdye på henne, så livet känns lite ljust i alla fall. Kanske att jag lägger i något i mitt hår as well! :)
 
Vilken årskurs går ni i?
 
 Gammal look men jag ääälskar färgerna!


Kommentarer
Johanna säger:

Vilken fin sminkning!

Gör du bloglovin byten? :)

Svar: Åh, tack!Det kan jag absolut göra :) Säg till när du följer mig.
Rebecka C

2013-09-20 | 23:18:25
Bloggadress: http://johannalovisa.blogg.se
Olivia - TheWayToSuccess säger:

9an :D

Svar: Njut av det innan gymnasiet haha, just sayin' ... det är en så mycket högre nivå och sjukt mycket mer plugg och ansvar än man tror!
Rebecka C

2013-09-22 | 08:42:09
Bloggadress: http://thewaytosuccess.blogg.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback