Min hårfärg

Jag fick ett mail för några dagar sen från en bloggläsare som hade lite frågor om mitt hår och dess färg.
Hur fick jag den färgen? Vad hade jag innan blått?
 
Jag tänkte börja med att dra igenom vilka färger jag har haft! Rött, orange, rödbrunt, brunt, blont (naturligt), lila, vinrött och nu blått.
 

 

Blått är nog det jag trivts bäst i, ändå. Tätt följt av lila!
 

Min senaste färg, innan det blå, var alltså lila/vinrött/asfult men det försvann faktiskt efter bara en blekning. Tacka vet jag Mood och deras blonderingar!!
 
 
Jag var dessutom så jäkla otålig så la i det blå när håret såg ut såhär (eller okej, det var lite jämnare!), så det blev mer grönt pga den gula grunden, hahah. Har dock "tyvärr" ingen bild på det! Dock blev det jämnt och fint igen efter att jag lagt i ännu en burk. :)
 
Jag använder mig av Directions hårfärg i nyansen Lagoon Blue. Sjukt härlig färg! :)
 


Kommentarer
Wendy säger:

Hejsan har du någon favorit vinterjacka eller nått tips på någon vinterjacka? Lämna gärna en kommentar på min blogg, tacksam för svar!

Svar: Svårt när du inte länkar ;)Men kan nog lägga upp lite jack-wanties!
Rebecka C

2013-09-16 | 18:14:14
Sofie säger:

Sjukt fin nyans!! Och du passar jättebra i det :)

Svar: Oj men tack!
Rebecka C

2013-09-18 | 18:59:58
Bloggadress: http://missmusicnonstop.blogg.se/



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback