Rubriker är överflödiga

Nu är jag hemma igen! Jag är helt nykter, har träningsvärk i båda benen och är så sjuuukt trött! 
Nollningen, eller poängjakten, idag var så jäkla rolig! Vi fick göra allt från att jucka mot lyktstolpar till att be en uteliggare om en autograf till att demonstrera sexställningar på plattan och det var grymt kul haha. Sen på kvällen blev det som sagt fest och vi drog till Hammarbybacken. Aldrig igen säger jag bara, mina ben är i princip döda nu! Måste träna ... lite suplekar (typ "jag har aldrig", "klädstrecket" osv) vilket inte var särskilt kul utan alkohol hahah, och mjölkastning, sen drog vi vidare till Hammarbyhöjden där det redan var massa pers från Kärrtorp och till och med Haninge haha ... säkert runt 200 pers där så det var chill, träffade några stycken; både nya och gamla vänner! :D
Polisen kom också så stället tömdes i princip helt på bara några sekunder, och folk var lagom sura när de hällde ut dricka ... aja, ingen spårade totalt i alla fall så de kunde inte göra något :D
 
Imorgon är det tänkt att jag och fina Mikaela ska göra något men vi har typ inte planerat något så får se om det ens blir av ... annars blir det väl en skön slappardag med lite träning, hårinpackning, och bara allmänt chillande!
 
Hur har er dag varit?
 
Random bild från arkivet men SHIT vad sugen jag vart haha!!


Kommentarer
Cecilia | Hårdrockande feminist säger:

Vi är klara med nollningen och nu är det skola på riktigt. Går däremot universitet inte gymnasium :)

2013-09-08 | 13:10:38
Bloggadress: http://calatalo.blogg.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback