Active Care Silica - för längre hår och naglar

Åh, jag har letat som en galning efter de här tabletterna, och äntligen har jag hittat dem! Jag har använt dem innan, men när de tog slut hade jag glömt vilken affär de fanns i (himla typiskt!) så jag har hoppat mellan lite olika typer, bland annat Friggs silicatabletter som jag inte alls tycker om. De smakar/luktar illa och ger knappt någon effekt.
 
Dessa, från Active Care, däremot är såå bra! Jag har som sagt använt dem innan och då såg jag skillnad på mina naglar efter bara några dagar. Det ska bli grymt att få tillbaka mina långa naglar igen - jag kommer självklart lägga upp före- och efterbilder om någon vecka!

 
Ser ni förresten vilken fin, blå fuskfäll jag fått tag på? Så himla mysig, och färgen är underbar! Ni kan förvänta er många blå produktbilder i den närmsta framtiden ...


Kommentarer



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback