Hard work work (out)


 
Hur gör ni för att motivera er själva i träningen? Kollar ni på bilder? Läser bloggar? Berätta! Jag fick i alla fall inte ut något alls av löpningen idag kändes det som, körde knappt en halvtimme och blev inte slutkörd. Himla trist! Det bästa med träning (eller tja, en av få bra saker hahah) är ju känslan efter en riktigt hård workout, ni vet när man är helt genomsvettig och öm och astrött. Det låter hemskt, men är ändå rätt underbart.
   Men idag blev det som sagt inte alls bra, kändes onödigt att ens ha ansträngt mig, haha. Har i och för sig inte ätit särskilt bra idag (det blev mariekex och salta katter till lunch ... oops!), så det kan nog bero på det. Det ska bli gött att äta en stor tallrik chili con carne nu!
 
Imorgon blir uppdateringen förhoppningsvis bättre; jag är ledig i princip hela dagen så kommer kunna ägna ett par timmar åt bloggen. Har dessutom skrivit ett rätt tungt inlägg, men är osäker på om jag verkligen ska publicera det ... jag delar med mig av något väldigt privat, men samtidigt känns det viktigt att få ut den här historien, det kanske kan inspirera andra. Vi får se hur jag gör.


Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams säger:

Jag tittar på bilder och filmer när jag vill bli motiverad. Och känslan jag får efter jag sprungit är "ALDRIG MER!". haha!

2014-01-13 | 22:43:56
Bloggadress: http://babustylee.webblogg.se
Ida säger:

Jag har bestämt mig för att gå ned i vikt och få en vältränad kropp som jag är nöjd med, så jag startade ett nytt instagramkonto där jag bara följer fitnessmänniskor och lägger själv upp egna bilder, och jag behåller motivationen jättebra då! :D Det är grymt, alla övningar går enkelt att söka på också och man har det ju liksom hela tiden med sig!

Svar: Så smart! Lycka till! :D
Rebecka C

2014-01-14 | 20:12:31



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback