Los Angeles-haul del 1!

 
MAYBELLINE The Rocket Volum' Express
 
Jag brukar inte gilla Maybellines mascaror, så egentligen har jag ingen aning om varför jag köpte den här, menmen, spontanköp är okej ibland. Mascaran utlovar explosiv volym utan att klumpa, och fylliga fransar i ett enda svep. Nja.
   Formulan är väldigt blöt och det fastnar mycket på borsten. Det är lätt att ta för mycket och sluta med riktiga fjortisfransar, vilket är ett big nono. Dock tror jag att den kan funka om två månader eller så när den torkat en aning.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
 
NYX Doll Eye Mascara Long Lash
 
En fibermascara som jag tror kan bli en ny favorit! Enligt beskrivningen ska mascaran ge riktiga dockögon med förlängda fransar och volym. Dessutom innehåller formulan vitamin E vilket återfuktar och skyddar.
   Jag vill så gärna ge den här mascaran högsta betyg, men det går inte eftersom volymen sviker. Dock älskar jag att det verkligen ser ut som att man har fler och längre fransar tack vare alla nylonfibrer i krämen!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
 
 *ofixade ögonbryn* NYX till höger, Maybelline till vänster.
 
SELECT LASH Eyelash Serum
 
Åh vad jag önskar att jag hade köpt på mig fler av de här!! Knappt 1 dollar styck, och så bra! Jag har använt serumet varje morgon och kväll i ca en vecka och jag märker redan lite skillnad. Dock tar tuben slut rätt fort så jag får se om det finns någon möjlighet att få tag på denna någonstans i närheten.
   Serumet fungerar också att använda som genomskinlig mascara för att öppna blicken. Jag har inte upplevt några irritationer alls vid användning.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


Kommentarer
MATILDA säger:

fint!

2014-01-07 | 21:06:57
Bloggadress: http://matildays.forme.se
Emelie säger:

Jättefina ögon verkligen! :D

Svar: Åh tack!!
Rebecka C

2014-01-07 | 21:08:42
Bloggadress: http://nattstad.se/bymelli
ElinElin - Modellande liten tönt <3 säger:

Fin header du har! <3

2014-01-08 | 00:48:47
Bloggadress: http://elinelin.myshowroom.se
LORISSA LOVEBOMB säger:

sv: haha, ja, alla har vi någon hysteri ;) Jag har flera stycken om sanningen ska fram, men det är mest Harry Potter som märks ;) Det ska jag absolut lägga upp, det blir ju jättekul :D

Det verkar toppen med genomskinlig mascara, det använde jag mycket förut, men nu har jag bara svart och brun.. :(

2014-01-08 | 07:48:36
Bloggadress: http://lorissalovebomb.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback