Los Angeles-haul del 3!

 
Jag köpte på mig ett rejält lager med såna här ögonlocksprimers för ca $1 styck; har för mig att jag skrivit om dem förut så ska bara berätta om dem kortfattat här. Det är helt enkelt en hudfärgad (jag har nyansen Sheer) kräm som läggs innan ögonskugga för att få sminket att hålla bättre och längre samt för att få färgerna att poppa riktigt ordentligt!
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
 
 
NYX världskända eyelinernyhet The Curve köpte jag också. Den speciella designen på själva "tuben" ska göra det bekvämare att hålla eyelinern och ge till och med nybörjaren fina, jämna linjer. Spetsen är av filt, rätt hår och ganska tunn. Kostade $15,99.
Om ni vill kan jag recensera den här produkten ännu närmare, kommentera isåfall!
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
 
 
Den här paletten från Color Concept är i hela 101 delar (applikatorer inräknade)! För $7,79 - visserligen med 50 % rea, men ändå - är det bra skuggor, och med en primer och NYX Jumbo Eye Pencil blir färgerna otroligt fina! { Här } kan ni se en sminkning där jag använt mig av just den här paletten. Lite små skuggor, det känns som att de kommer att ta slut snabbt, och rätt osmidigt att man inte kan ha i alla paletter samtidigt. Ångrar dock absolut inte köpet!
 
♥ ♥ ♥ ♥ 
 
 
Behöver den här produkten ens någon introduktion? Denna krämiga ögonpennan ($5,99) är känd för att vara en grym ögonskuggsbas och färg för vattenlinjen, så jag var bara tvungen att köpa en för att testa. Dock önskar jag nu att jag hade köpt med mig flera! Som ni ser på bilden blir toppen kort väldigt fort, och har man ingen bra vässare är det helt enkelt slut på pennan där.
   Dock vet jag ett trick för att få ut det mesta ur sin Jumbo Eye Pencil; det kommer upp ett inlägg om det om några timmar så stay tuned!
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB säger:

sv: Tycker du? Jag kladdar ju mest :D Men jag tror att det är nyttigt för mig, jag tycker om att uttrycka mig så. Med stora former och färger, och inte som verkligheten är :) Så jag är glad att du gillade det! Vet dock inte om jag vågar visa mer, hehe... jag är ganska självkritisk.

Svar: Jag tycker i alla fall att det var jättefint! Gillar de lite mörkare färgerna och att det inte är så minimalistiskt, hehe; svart och svår sexton år. Nåja, längtar i alla fall efter de kommande delarna! :D
Rebecka C

2014-01-19 | 11:10:41
Bloggadress: http://lorissalovebomb.se
wilma säger:

Fina f'rger p[ palleten!

2014-01-19 | 15:05:25
Bloggadress: http://wilmairis.blo.gg



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback