Min dag i bilder

 
Friluftsdagen började med att vi gick lite. Och lite mer. Och mycket mer. 5 km totalt, för att vara exakt. Sjuuukt jobbigt eftersom det var ungefär 40 miljarder berg att bestiga med tjocka kläder och tunga ryggsäckar. Jacquelines väska och plastpåse gick dessutom sönder efter halva vägen, haha.
 
 
Till slut kom vi i alla fall fram till Hellasgården, och efter en snabb nudellunch smet vi in i omklädningsrummet. Där inne drack vi varm choklad och saft och åt chips, godis, ostbågar, clementiner och kakor framför The Human Centipede (himla mysig film, se den med era föräldrar!!), och avslutade utflykten med lite bastubad och diskussioner om högskoleplugg, hemmafruar och Ecuador.
   När jag kom hem märkte jag att jag inte tagit med nycklarna och eftersom ingen var hemma åkte jag till bibblan och läste fototidningar i två timmar. Fick himla mycket inspiration!
   Jag måste börja hänga på bibblan mer. Så skön atmosfär, det kan nog bli en perfekt pluggmiljö för mig!
 
 
Vad har ni gjort idag?


Kommentarer
Sofia säger:

fina bilder :)

2014-01-29 | 08:11:23
Bloggadress: http://sofiasopic.blogg.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback