Min sminkrutin!

1. Primer från e.l.f. // 2. Foundation från Isadora // 3. Bronzer från H&M // 4. Rouge från Physician's Formula // 5. Ögonlocksprimer från e.l.f. // 6. Löspuder från Covergirl // 7. Borste från EcoTools // 8. Eyeliner från NYX // 9. Ögonfransböjare från Emite // 10. Mascara från NYX // 11. Läppbalsam från EOS
 
Självklart varierar min sminkning lite från dag till dag med olika ögonskuggor, läppstift, läppglans, osv,men det här använder jag varje dag!
 
Hur ser er sminkrutin ut?


Kommentarer
Chanelle säger:

BB-cream, concealer, eyeliner, mascara sen läpparna :) ibland mer^^

2014-01-10 | 21:33:39
Bloggadress: http://fames.se/cocobella
Ellen säger:

Primer, foundation, concealer, mascara, bronzer, rouge och fix+. Ibland ögonskugga + eyeliner också.




Jag har en youtubekanal där jag lägger upp videos om mest skönhet och smink:
www.youtube.com/lilomiloblogg

kramar

2014-01-11 | 23:06:01
Bloggadress: http://lilomilo.blogg.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback