Mitt bloggår 2013

Klicka på bilderna för att göra dem större.
 
   
 
september började jag att blogga. Jag skrev mest om mat, smink, mitt hår och ångesten gymnasiet gav mig.
September var en bra månad på många sätt; jag mådde bra, älskade min hårfärg som jag verkligen trivdes i och gymnasiet var kul även om det var stressigt. Dock var jag tvungen att ta min älskade, finaste vän Pelle till veterinären för ett sista adjö, vilket drog ner månadens betyg rejält. ♥
 
    
 
Oktober handlade mest om smink, foto och ännu mer smink eftersom jag ville vara tydlig med att det här skulle vara en sminkblogg med inslag av vardag, till skillnad från andra bloggar jag haft.
 
   
 
Jag bloggade sjukt mycket under november månad. The Moustache Squad bildades (vi skaaaa sparka igång nåt!!), jag åkte till Skåne, la upp skönhetsinlägg, fick en dator av skolan vilket gjorde det lättare att blogga. Fick dessutom mitt allra första samarbete, med HighGrade.se!
 
    
 
 
December var en bra månad, trots en liten tids bloggtorka. Jag var ljushårig, kickade igång min julkalender och lurade er att jag hade klippt mig. Köpte även min fina S4a, och åkte till USA!
 


Kommentarer
Caroline Nilsson säger:

Fin blogg med fina bilder! Kolla gärna in min blogg :D
http://carooliinen.blogg.se/

Svar: IP-ban.
Rebecka C

2014-01-02 | 16:21:16
Bloggadress: http://carooliinen.blogg.se/



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback