Svar på tre frågor om bloggen

 
 
Hur får man samarbeten med olika företag? Kontaktar de dig, eller du dem? Det är blandat! Ibland är det jag som har mailat och frågat om de varit villiga att sponsra en tävling, ibland är det de som erbjuder att göra det eller skicka hem produkter till mig. I början verkar det kul att få hem en massa gratisgrejer, men samtidigt får man sålla lite. Det hade ju varit konstigt om jag skulle recensera t.ex. gräsklippare på min skönhetsblogg!
 
Skulle du vilja ha en stor blogg? Absolut! Kanske inte flera hundra tusen läsare om dagen, jag vet inte om jag skulle orka med att bli så granskad och uttittad som många blir. Men definitivt ett par tusen, det hade varit riktigt roligt!
 
Hur mycket tid lägger du på bloggen varje dag? Allt från ingen tid alls till flera timmar. Det är så olika! Vissa dagar uppdaterar jag ju inget alls (fy, jag ska bättra mig!) och vissa lediga dagar kan jag sitta i sju, åtta timmar och pilla med en ny design. Men en vanlig dag när jag uppdaterar 3-5 gånger skulle jag väl säga 3-4 timmar. Då är bloggfotografering och bildredigering inräknat!


Kommentarer
säger:

härlig blogg:D

Svar: Tack!
Rebecka C

2014-01-21 | 15:12:35
Bloggadress: http://xolizzie.blogg.se/
ami säger:

kan inte du tipsa om en riktigt fin hollywood sminkning? :)

Svar: Det kan bli veckans temasminkning! Annars ska jag försöka få upp ett inlägg om det :)
Rebecka C

2014-01-22 | 12:13:49
Bloggadress: http://twofaced.se/



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback