Tårar av blod för ljusa pasteller













 
 
 


Alltså åh.
 
Jag gråter blod när jag ser Diors senaste vårkollektion; så otroligt ljusa och vackra produkter till ett så högt pris. Jag har inte ens råd med det lilla fina nagellacket på 200kr med en Londonresa väntande i februari, och det skär i hjärtat när jag tänker på det. Jag behöver den klara, ljusblå färgen! Och hur söt är inte paletten? Hade lyckats med så fina vårlooker om jag hade haft den. Och läppstift och primers kan man bara inte ha för många av.
 
Någon gång i år ska jag köpa något riktigt dyrt smink till mig själv. Från typ Dior, eller Chanel, eller vad som helst. Bara det är dyrt; jag behöver unna mig det. Budgetsmink är underbart, men det hade varit kul med en lite finare produkt på sminkbordet.
 
Äger ni någon produkt från Dior, eller något annat lite dyrare märke?


Kommentarer
amanda säger:

åh vilken fin färg på nagelacket :)

2014-01-21 | 09:07:40
Bloggadress: http://nattstad.se/amandamathilda
Linda säger:

fint

2014-01-21 | 21:40:56
Bloggadress: http://www.nattstad.se/Lindalinnros



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback