Ut i friska luften - eller in i bastun ...

Imorgon har vi friluftsdag. Jippie. Påtvingade snöaktiviteter som ändå bara slutar med att man blir blöt och kall och sur.
   Dessutom blev mitt förstahandsval inställt, så jag och en vän blev förflyttade till en annan grupp som ska ha "diverse aktiviteter" i Hellasgården. Jag misstänker femkamp i meterdjup snö, brr!
 
Jag och Jacqueline ska istället bunkra upp med kakor, Risifrutti, godis och massa annat och se på film i omklädningsrummet - kanske att vi tar en runda i bastun också. Godis på en tisdag är okej, om alternativet är att rulla i snö i fem timmar.
 
Vad brukar ni göra på friluftsdagar?
 
Snöööö


Kommentarer
Lindall säger:

mys

2014-01-27 | 21:27:52
Bloggadress: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Afrodite Edreflo säger:

du tar så fina bilder, älskar hela din design också!

Svar: Åh vad roligt att höra!! Det värmer verkligen <3
Rebecka C

2014-01-27 | 23:11:23
Bloggadress: http://affys.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback