Ett svarsinlägg!

Jag hade tänkt börja svara på frågor jag får i kommentarer såhär istället. Då kan fler se dem, och jag slipper kanske svara på samma frågor om och om igen! :)
 
 
Vad tyckte du om Scientologikyrkan? 
Jag skrev ett inlägg om det här. De var ungefär lika hjärntvättade som jag anat.
 
Var har du köpt klänningen och halsbandet?
Klänningen i en numera nerlagd butik i Brandbergen. Halsbandet på Glitter!
 
 
 
Har du gått upp något i vikt sen du kom till USA? Med all fet mat och så ... 
Jag vägde mig faktiskt på Walmart, och jag har gått upp runt 1-3 kg. Dock är jag glad för det, jag behöver lite mer på vissa ställen på kroppen. :) Dessutom tror jag att jag hade gått upp de kilona även om jag hade stannat hemma och ätit massa julmat! Vi har faktiskt inte ätit såå mycket snabbmat här, inte som när vi var i Kalifornien förra sommaren. Då road tripade vi och åt skräp i princip tre gånger om dagen!
 
Vad räknar du som spam?
När man kommenterar grejer som har med sin egen blogg att göra. Spelar ingen roll om man skriver en jättehyllning till mig och min blogg först; avslutas kommentaren med ett "förresten, skulle vara kul om du ville kika in på min blogg för jag har en tävling blablabla" raderas den (och författaren IP-bannas). Skriver ni något ordentligt som har med inläggen att göra - vilket ni brukar göra! - kikar jag in på era bloggar ändå. :)


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB säger:

sv: Eller hur!? Verkar rätt spännande tycker jag, och jag ska verkligen försöka :)

2013-12-31 | 12:46:59
Bloggadress: http://lorissalovebomb.se
Ellen säger:

Klänningen är verkligen superfin! :D

2013-12-31 | 17:50:29
Bloggadress: http://lifeofellen.devote.se
ANGELICA - Hälsosamt säger:

vilken fin bild :D

2013-12-31 | 20:22:17
Bloggadress: http://nattstad.se/healthbyangelica



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback