Gott Nytt År! Happy New Year!

Jag visste inte riktigt när jag skulle publicera det här inlägget; när ni i Sverige får nytt år är klockan bara tre på eftermiddagen här; och skulle jag publicera det vid mitt nyår skulle ni ju tycka att jag var helt efterbliven. Så det får bli nu istället! Det är ju ändå ni som ska läsa min blogg, och inte jag. ;)
 
Hur har ert 2013 varit?
 
Mitt har varit helt okej. Jag har lämnat en del kassa grejer (som min högstadieklass) bakom mig, för att hamna i ny skit (bl.a. ett grovt triangeldrama). Samtidigt som jag har träffat många nya, roliga människor (min nya klass, teatergruppen!) och lärt känna några gamla vänner bättre (Mikaela och Rasmus ♥) så har jag även kommit ifrån vissa (Hanna) eller till och med förlorat några, som min kanin Pelle.
   2013 hade mycket gråt med sig - men också otroligt mycket skratt! Jag har haft ångestattacker, och jag har varit kär. Jag har legat vaken hela nätter och jag har sovit bort hela dagar. Jag har börjat gymnasiet.
 
2013 var ett okej år. 2014 ska bli grymt.
 
 Bild delvis gjord av mig.
 
 
För en gångs skull, har jag faktiskt nyårslöften. Och det här året ska jag hålla dem! Ska, ska, ska. Vi får hjälpas åt att peppa varandra!
 
Jag ska ...
  • ... börja träna. Hur klassiskt nyårslöfte? Men jag menar det. Hur klassiskt tillägg till sitt nyårslöfte? 40 minuters löpband varje söndag, och så nåt liknande en dag till. Får fixa en bestämd tid när jag fått mitt schema.
  • ... satsa mer på skolan. Ha utsatta tider även för pluggandet, annars kommer det aldrig att bli av. Till exempel att jag på tisdagar och torsdagar gör alla läxor jag har/pluggar inför alla prov.
  • ... må bra. Jag ska bli nöjd med mig själv. Både med min kropp, och hur jag är mot mig själv och andra.
  • ... engagera mig i det jag tycker är kul. Man måste ha tid till hobbies också. Jag ska söka till castings och provspelningar, jag ska satsa på bloggen, fota mycket och dränka mig i smink och tutorials.
 
Jag hoppas att jag fortfarande bloggar vid nyåret 2014/2015 (känns inte 2015 helt otroligt långt borta??), så att jag kan se om jag följt mina nyårslöften. Jag ska verkligen försöka klara det!
 
 
Har ni några nyårslöften? Vilka då? Har ni något tips på hur man lättast håller dem?


Kommentarer
Johanna säger:

Låter som du har det rätt bra. Hoppas du får ett grymt år!

Svar: Detsamma!
Rebecka C

2014-01-01 | 02:03:07
Bloggadress: http://nattstad.se/godmadeusperfect



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback