Kort dag

Idag har jag bara två lektioner, sjukt skönt! Har dessutom sovmorgon, börjar 10:30 med ekonomi, har en lunch på knappt tre timmar, en timmes sam-lektion och sen ska jag åka och hämta ut paket (om det inte är försenat!)! Ni får se vad det är när jag kommer hem. :)
 
Vad tycker ni om den nya designen förresten? Jag funderar lite på om jag kan göra den juligare, med typ lite snö, en tomteluva eller så. Vi får se! Annars gillar jag den. Den är ljus och stilren, och jag får plats med stora bilder!
 
Orkar inte dra fram kameran så ni får se årets skolfoto istället!


Kommentarer
sannie - fashion designer i London säger:

du passar i blått hår ^____^

Svar: Tack!! Ett helvete att underhålla dock, haha ...
Rebecka C

2013-12-16 | 22:23:22
Bloggadress: http://nattstad.se/sannies
Cookie säger:

söööti pööötii!!! haha :)

Svar: Åh tack!
Rebecka C

2013-12-16 | 22:26:19
Bloggadress: http://cookielicious.blogg.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback