Lotta ut en goodiebag?

Godmorgon! (För mig är det godnatt, haha)
 
Jag kom hem från Scientologigrejen för en stund sen; det var inte riktigt som jag tänkt mig men spännande ändå. Jag kommer att skriva mer om det imorgon! (ikväll för er ... förvirrande va?) 
 
   Vad jag egentligen undrade över är vad ni skulle vara intresserade av att kunna vinna i en goodiebag. Jag har tydligen mer pengar än jag planerat, så det kanske blir så att jag lägger lite på er! Har ni i så fall några förslag på vad ni skulle vilja ha? Om ni vill ha en sån tävling ens?
Det är alltså inte säkert att det blir, jag bara undrar ifall att! ;)
 


Kommentarer
veronica eriksson säger:

Skönhetsprodukter fungerar alltid att lotta ut! :) Kramar

Svar: Nån specifik slags produkt? Läppstift, mascara osv
Rebecka C

2013-12-28 | 14:14:44
Bloggadress: http://vveronicas.com/
Elin säger:

Små smarta prylar som man kanske inte alltid tänker på att de faktiskt behövs ;)

2013-12-28 | 18:11:27
Bloggadress: http://exist.bloggplatsen.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback